Det är dags att tagga ner.

Ah, Eric Saade vann. Vilken överraskning. :)
Tycker inte att han skulle ha vunnit, men man får väl vara glad för hans skull på något sätt.
Fast egentligen, tar vi melodifestivalen på alltför stort allvar. Kom på mig själv med att sitta och skaka när röstningen skulle fram, och svärde när fel låt vann.
Men vafan, om vi röstat fram den får vi väl acceptera den ?
Tyckte Danny förtjänade att vinna mycket mer än Saade. Synd, på en så talangfull kille, att han inte får vinna. Och synd att SVT ännu en gång hade problem med rösterna.
Läste på aftonbladet att man skulle få en bekräftelse på sin röst, men inte fan fick jag det? Och jag röstade ändå flera gånger..
Jag och min kompis satt och smsa och det var liksom "Vem som helst bara inte Saade..." Men så blev det han ändå.. Och nu kanske det är dags att låta det vara och inte vara sur, smälta det, så kanske, kanske vi kan börja tycka om låten i Eurovision.
Bara en tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0