Dag 9 - Något som du ser fram emot, och varför.

TURKIET. I oktober det här året ska jag, mina föräldrar, kanske syskonen, faster+hennes man och "låtsasbarn" fara dit, fast jag och min familj ska ba vara där 1 vecka, sen faster&co ska vara där 2 veckor. I alla fall, vi ska bo på ett 4-stjärnigt hotell med all-inclusive i staden Side.

Sist jag var i Turkiet var för 11 år sen ungefär. Och jag var bara 4-5 år då så ja, jag kommer inte ihåg nåt ungefär? Allt jag kom ihåg var att jag höll i en orm och att jag köpte en barbiedocka. :s Så det ska bli skönt och få fara dit igen. Och även den gången följde faster och hennes man med(fast inte hennes låtsasbarn då xd). Fast den här gången ska vi ju inte bo på samma ställe som vi bodde på för 11 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0