äntligen lov

Hellu. Äntligen är det lov, wiho :3

Idag var sista dagen på elevens val, och jag gjorde klart mina shorts, dom blev über :3 Sen slutade vi också 30 min tidigare, och imorrn är vi lediga så nu äntligen har vi lov :D

Tackvare att min pappa fyller år idag så åt vi kyckling till middag, syrran kom även förbi, awzum :3 Också senare efter middan kom min morbror, hans fru och Amanda och vi åt min asgoda kladdkaka. :p Sen skjutsade dom mig till teatern. Tackvare att vi egentligen hade Öppet hus på min skola ikväll(men jag valde att gå på teatern istället)så kom inte dom från min klass som också går i min teatergrupp. -.- Men det var awzum i alla fall. ;D

Ska nu äta upp min kladdkaka medans jag ser film. Herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0