2 dygn hos Isakssons = awesome! ^^

Hellu. Sry för jag inte skrivit nånting men det beror på att jag varit hos Jossan dom senaste 2 dagarna.

I måndags runt halv 2 träffades vi på stan(vi hade planerat det)och gick på Tre Kronor(en awzum resturang)och åt lunch. Efter det for vi hem till hon och flumma med Amanda. Efter Amanda for ut så chillade vi bara. Sen såg vi Katten i Hatten, den var asrülig. Sen åt vi middag medans vi såg på Monty Python-Meningen med livet. Efter det hade vi tråkigt. Så vi vandrade till ICA och köpte cola, sen såg vi Dance Flick. Efter den ville Jossan se Medium så vi såg på det sen såg vi en B-rulle. Sen gick vi och la oss och somnade till Jurassic Park(Jossan's ide).
På morgonen baxade jag deras dusch, sen snodde jag en ledig tandborste så jag kunde borsta tänderna. <.< Sen vandrade vi till Konsum och köpte lunch(det blev korv med bröd). Sen efter vi ätit maten hos henne så spela vi dator, sen såg vi Rat Race(en klassiker asså. xd), sen åt vi middag. Sen spelade vi spel, sen tänkte vi se Föräldrarfällan men den funka inte? Sen kom Sara och vi såg då istället Sunes sommar. Fast ingen fokusera på filmen dock..(vi pratade mest osv. xd), sen var klockan typ halv 11 och då kom min pappa och hämta mig sen for vi hem.

I helgen ska jag och min familj fara ut och äta. Längarr ^^

Jossan i eskimåmössa, HAHAA


Erkänn hon är smexig? :3

Kommentarer
Postat av: carroo

sv: hehe :]

2011-03-14 @ 16:57:48
URL: http://gaamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0