senaste tiden

Hellu. Har hänt sjuukt mycket senaste tiden..

Förra veckan på torsdan och fredan hände ingenting alls nästan. På Fredagskvällen var jag med Carro, Hanna och Selma. He va' kul.

I lördags var jag på stan med mamma, vi shoppade osv. I söndags for vi till Bureå och grattade en av mina kusiner som tog studenten. :3

Igår hade vi brännbollsturnéring, våran klass var smurfar :3 Det hade varit roligare dock om det varit bra väder..

Idag hade vi klassens dag, vi drog på nydala och umgicks, åt korv och solade dom få sekunderna solen visade sig framför molnen. Ikväll har vi avslutningsmiddag, tror det blir tacos..

Bilder från senaste tiden:



vad tycks om mitt nya linne? ignonera boobsen och revbenen och tjocka magen -.-


vad tycks om mitt nya linne?


viktors fina tjoffsar xd(kolla på håret om ni inte fattar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0