lördag var awzum

Tudeloo. Igår skrev jag inget för var upptagen typ hela tiden. xd

Vaknade igår runt 11, storfika då och for sen ner på stan med mamma, vi gick på hamnmagasinet och kolla på gymnasium-information, sen gick vi och tog en korv(och jag cola)som blev min lunch. :s Sen efter jag duschat(runt 4)så kom min älste farbror och hans fru.
På kvällen när klockan var 8 så drog jag till Evve, hon hade just duschat så hon gjorde sig ba klar sen for vi till Sandra där hon, Viktor, Sonja, Stig och Robert var. Vi körde sanning eller konka typ hela kvällen innan klockan blev typ kvart i 12 då Sonja for hem, efter hon for så såg vi Hem Till Midgård, efter första avsnittet så for Robert. Då såg vi ett avsnitt till, sen for jag.
När jag kom hem var klockan typ halv 1 så då såg jag på tv en stund innan jag gick till sängs.

Kort sagt var dagen igår awzum. Får bara se vad som väntas idag..
Ska dra nu herå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0