lördag-söndag var awzum

Hellu. Den här helgen har varit AWZUM. Haha, nämen den har varit fett skön. xp

Igår var jag med familj till farmor och grattade henne för hon fyllt år, vi åt smörgåstårta, kakor, drack läsk, såg på tv, åt middag och bara hade det trevligt.
Samma kväll kom Evve&Sandra förbi och vi garvade sönder åt White Chicks(bokstavligt talat), sen körde vi kort(jag ägde ut dom på plump xd)innan klockan blev runt 11 då vi vandrade till sandras pappa, där chillade vi lite grann innan vi for till en lokal på hans gård där vi övernattade. :3 Fast vaknade fleera gånger under natten och svettades som en gris. Oo

På morgonen när vi vaknade var klockan 10 Oo Då snackade vi i typ nån timme och bytte om osv. innan vi for tillbaka till lägenheten där vi spela dator och kort, också åt vi lunch. :> Sen skildes vi åt runt halv 4 på dagen.

Kort sagt var helgen helt frikking awzum. Nu ska jag palla mig iväg till konsum för att möta upp Evve, jag hon Sandra Robert och Stig(2 av deras kompisar)ska vara i samma lokal ikväll. :> Kommer säkert bli bra, men herå

Evve i lokalen :3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skaru lägga ut dom där korten på fb? x) som du tog i trappen ;o

2011-01-25 @ 19:32:40
URL: http://hannapyttepanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0