Dag 29 – Mina favoriter

Min favoritmusik är helt klart Backyard Babies.
Mina favoritböcker är...finns så många Oo men antingen Twilight-serien eller "Djävulens märke" eller "Kalla kårar"-serien. Av dom jag läst asså x]
Mina favoritkompisar.. asså egentligen är det fult och bara wannabee att välja ut "favoriter" av kompisar. Men mina bästa kompisar är väl Knut och Jossan.
Min favoritfilm är.. att jag inte har nån. xd Men dom bästa filmerna jag sett är väl några Stephen King-filmer som typ "Nyckeln till frihet", "Köplust", "The shining" osv, :D Sen finns det ju andra sjukt bra filmer som typ "Precious" som jag bara blev gråtfärdig av(nästan), eller sjuka komedier som "White chicks", "Scary movie"-serien, "Superhero movie", "The onion movie", och ja, typ alla filmer som slutar på movie Oo fast vissa är B men aja..

Heråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0