vilse i skogen

Hellu. Idag är det måndag, och dagen har varit random känns det bara som. Imorrn ska jag till tandläkarn efter skolan och i helgen blir det Skellefteå.

I alla fall, dagen började idag med redovisning på SOn om religion(islam). Det sög.

På idrotten efter lunch hade man valfritt, skridskor eller skidor. Valde skidor. Vilket jag inte borde ha gjort. För jag kom vilse(vilket förklarar rubriken). >_< Och fråga mig INTE hur fan man lyckas komma vilse på Elljusspåret. Men, är man som mig lyckas man väl med allt. Antar jag.. Då hamnade jag i alla fall tillslut nedanför östra ersboda's fotbollsplan, tog av mig skidorna där, sen vandrade jag hela vägen till ersäng. >>
På NOn efter idrotten så snacka vi om nationella, sen fick vi papper om sexualkunskap som vi troligtvis kommer ha snart..

Har inte mycket mer att säga. För er som undrar vad jag ska göra i Skellefteå så för-er-som-inte-visste-det gav ju jag och syskonen våran pappa 4 biljetter till ishockey-match den 26:e februari, för vi vet ju hur mycket han älskar hockey osv. :3 Också ska vi äta middag hos pappas syster. För er som inte vet det så är hela pappas familj och släkt i Skellefteå. Känns ganska random, för han bor liksom i umeå också resten i skellefteå. xD

Aja, ska dra nu, herå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0