sent inlägg

Hellu. Sorry för jag bloggar så sent. xp

Öhm, idag vaknade jag 20 i 8(och vi börjar 10 över 8..)så jag hann inte äta nån frukost. Har gått hungrig halva dagen nästan. -.- Idag hade vi lekar på idrotten, så jeffla kul det var. ;D

Också dom senaste dagarna har jag jagat SYO:n 24/7 nästan angående PRASO-dagen, men idag träffade jag henne när jag var på väg hem för att hämta idrottskläderna(glömde dom på morgonen), och hon sa hon inte kollat om hon fått svar om jag kan fara på midgård-teater. -.- Great... Får fråga henne imorrn om hon kollat. xp
Anyway, idag var sista dagen för inlämning av prao-lappar för alla som har prao på elevens val, och tackvare jag inte fick plats nånstans så kommer det bli syslöjd för min del, utan nån jag känner heller som kommer gå där.. -.-

Imorrn har vi nationella hela förmiddagen, 3 timmar sträck alltså med bara 20 minuters rast. Drygt.. Också ska jag på öppet hus på Liljaskolan för att kolla Vård- och omsorg. Blir då ingen teater, men vad väljer man: en teaterlektion eller "framtid"? Tror jag väljer framtiden..

Ska dra nu. Herå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0