sent inlägg som fan om en underlig lördag

Tudeloo. Kom just på att jag glömt skriva om idag. xD Haha..

Igår runt 8 skjutsade min pappa mig till teg till Isakssons, där jag spenderade natten osv.
Jag och Jossan spelade dator, och flummade sönder som f'n. Oo Haha, hon skrev typ en 10-sekunders sjuk jävla manus om.. eh, ja... I alla fall dog vi. Också for vi till ICA och köpte cola och popcorn. Sen såg vi 2 skräckfilmer; Case 39(Amanda var också med och såg den)och The New Daughter. Båda var random. Sen gjorde vi oss iordning för att sova. Sen låg vi och snacka och var bara fullkomligt random innan vi somna.

Imorse vaknade vi runt halv 11. Kl 12 ungefär vandrade vi till stan. Där gick vi på frasses och blev mätta på hamburgare. Sen gick vi till laserdome och spela spel. Sen gick vi runt på stan en stund innan vi gick in på Sega Råttan och köpte godis. Sen tog vi varsin buss hem.
Fast jag råkade ta "fel" buss. Eller asså jag tog 8:an, men den gick ju mot motsatt håll. Så den for ju upp mot lasarettet och förbi tomtebo och allt. Så jag fick lov och sitta på samma buss i typ 50 minuter innan jag kom hem. Snacka om att jag var glad att va hemma. Oo

Ska dra nu. See ya


Kommentarer
Postat av: carrooo :]

hahah fail :]

2011-02-13 @ 00:26:56
URL: http://gaamie.blogg.se/
Postat av: Ragnar

vet xd

2011-02-28 @ 20:35:17
URL: http://knutgustavochragnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0