ojoj

Helu. Sorry för jag inte skrev nåt igår, men hade allvarligt talat inte tid.

Igår var en soft dag. På Tyskan fick vi besök av en österrikare(en tjej från Österrike då), hon var även på våran lektion idag. I alla fall slapp vi jobba då, bara gjorde övningar osv på tyska. ^^
Sen efter ca 25 min av syslöjden(som är sista lektionen på torsdagar)drog jag till parkeringen där mamma hämta upp mig också for vi till Waldorfskolan, och bildlärarn där guida oss runt skolan. Asså hela skolan är som en liten by av nåt slag. Oo Asså det är inte en stor fet byggnad utan det är lixom flera små-hus lite överallt som är skolan.. Om ni fattar? ^^
Sen på kvällen samma dag for jag på Öppet hus på Midgård. Det var najs. xp Fick skita i teatern då igen.. Men nästa gång då jävlar kommer jag! xd

Idag var också soft. Förhör på engelskan, sen var österrikeskan igen på tyskan idag, då gjorde vi en till övning som jag vann på! :D Fett pro ^^ Sen åt jag lunch med Carro, Hannah, Antonia, Marre och Alexandra. Sen var jag även ca 10 min på deras NO-lektion. xp Sen hände inte så mycket mer under dagen.. Jag känner mig också fett pro för jag nu är klar med svenska-projektet vi har hållit på med senaste tiden. Det är en sak som heter "Boken om mig" då man ska skriva om sig själv och sitt liv osv. och idag blev jag klar med det! ^^ Hoppas på bra betyg nu bara..

En sweet-bild på Carro, Hannah och Alex från idag:


< Hannah - Carro - Alex >

Herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0