och allt är bara toppen

Hellu. Vet att jag inte bloggat sen onsdags men det är för att igår hade jag inte tid nånstans(förklaring nedan), men jag skriver nu x]

Igår var det matteprov, awzum. -.- Efter det for jag hem och åt lunch(pytt i panna), sen tillbaks till skolan och hade slöjd. Efter det for jag, Evve&Sandra till stan och vi var där nästan resten av dagen. Vi var först på affärer och kolla runt, sen när klockan var typ kvart i 5 eller nåt sånt så åt vi middag på Tre Kungar. Har aldrig ätit där förut, men jag lovar, stället äger! :D Sen in på MVG och kolla skor, sen träffade vi Tina och satt och prata med henne en stund. Sen klockan 7 teatern. :3 Efter teatern hämtade min pappa upp mig, Sandra&Evve, och vi for först till Isakssons på Teg och jag hämtade min mössa(i helgen när jag och Jossan var på bio så hedde jag min mössa i hennes väska, sen glömde jag den där Oo), sen skjutsade vi hem Sandra och Evve, sen hem.

Idag har inget speciellt hänt. Förutom att vi såg klart Savage Messiah, och allt jag har att säga om den filmen är att den gör mig så jävla förbannad att den är bra. Helst när filmen är HELT baserad på verklig händelse. Men jag rekommenderar filmen starkt.

Jag taggar imorrn då jag, mina syskon och pappa ska fara till Skellefteå. :3 Kommer äga ;D Herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0