Helt awzum helg

Hellu.

Igår runt halv 1 for jag, brorsan, syrran och pappa till Skellefteå, när vi kom fram gick vi på resturang och åt hamburgare(fast pappa åt korv). Sen gick vi till ishockey-arenan och hittade våra platser, sen gick vi runt och utforskade stället lite grann innan matchen började. Och ja, jag vet att jag inte är intresserad i ishockey, men vi gav ju våran pappa 4 biljetter i julklapp(till han+oss)för hans skull, för han älskar ju ishockey, speciellt Skellefteå. I alla fall, det var Skellefteå mot Brynäs, och Skellefteå vann, inte lite heller.. Det blev 6-1(till Skellefteå)! ;D Helt sjukt bra match :3
Efter matchen for vi till faster(min pappa's syster för sega)och åt middag, efter det såg vi på melodifestivalen, NICKE BORG(också känd som sångaren i Backyard Babies<3)ÄGDE. Röstade på han 2 gånger, ångrar det verkligen inte. :3
När klockan var efter 11 for vi hem, och klockan var ca 20 över 12 när vi äntligen kom hem.

Bild från ishockey matchen:



Idag åt vi pizza till middag och åh så awzum.

Herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0