helg tjoho!

Hellu. Äntligen är det fredag och helg. :D

Idag har det blivit läxor, orka -.- också fick jag veta vilket betyg jag fick på ordklasserna-provet(vi hade det provet för några veckor sen)och det blev VG+. :3 Dock fick jag bara G på uppsatsen igår, missade en viktig sak annars hade det blivit högre. -.- Också hade vi elevensval-möte sista timmen. Det kommer bli syslöjd en hel vecka för mig, och jag kommer göra sommarshorts. Awzum

BTW. På måndag är det stil-bytar-dag på hela skolan. Jag kommer ha hel-svarta kläder och tjock kajal och naturligt hår. Får se hur det blir ;)

Ikväll vettejafan vad som händer. Men vi hörs, herå

(pga bildbrist blir det en snart-ett-års-gammal-bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0