halvstressig dag

Hellu. Den här dagen har varit..rolig, och intressant, båda delarna faktiskt. OwO

Började med att vi hade nationellt prov i svenska hela förmiddagen, och alla fick ta med sig fika, läsk osv. till skolan. Jag bjöd några på mitt fika också när vi hade 20- minuters rast ^^
I alla fall, uppgiften var att skriva en uppsats om valfri sak. Det fanns att välja mellan; krönika, brev, insändare också nån annan sak. Jag valde brev, och då skulle man skriva om sitt favoritintresse. Och alla som känner mig eller har följt bloggen ett tag vet nog att teater är mitt största favoritintresse vava? ^^ Jag skrev nästan 2 sidor, sen några minuter efter 20- minuters rasten så drog jag hem, åt lunch(pyttipanna)och såg på canal+. Sen for jag tillbaks till skolan igen runt 1 och hade syslöjd. Efter det var det bild, Carro och Hannah följde med mig på lektionen, helt kul :D

När jag kom hem hände inte så mycket, jag såg på tv och åt middag, sen runt halv 8 for jag och pappa till vännäs på öppet hus på liljaskolan. Där besökte vi Vård- och omsorg. Fick veta många intressanta saker om det programmet där och skolan verkar sjukt trevlig. Ska välja programmet som 3:e val :p

Nu ska jag duscha. Hare gött!

Carro och Hannah på bilden, naw :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0