en söndag hos Isakssons

Hellu. ^^

Idag var jag hos Isakssons och firade Amanda&Josefin som fyllde 15 igår. For dit runt 1 och stanna till kvart över 8. ^^ Jag gav dom 1 biopresentkort var med 150 kr på varje. Sofie(Amandas kompis)var där på morgonen, sen for hon. Då satt jag Amanda&Josefin och fika gofika. Sen spela vi kort, sen for jag och Josefin upp och ba chilla, sen såg vi(jag Josefin och efter halva kom Amanda in)Rec 2, den var sådär, hoppas på att det blir en 3e. ^^ Sen kom deras morfar så vi var lite sociala med dom. Sen spela jag och Josefin dator innan vi såg Scary Movie 2. Hon tyckte den va typ bra xp Fast jag har redan sett den typ 1000 gånger eller nåt ^^ Sen när klockan var typ 7 så åt vi middag, sen såg vi klart filmen. Sen såg vi lite av solsidan innan klockan hann bli kvart över 8 och pappa kom och hämta mig.

Det var min festliga söndag. Dricker nu cola och äter sallad(bra kombination ha-ha-ha), ska dra nu herå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0