en lördag värd att blogga om

Tudeloo. Idag är det lördag, och dagen har varit ganska rolig faktiskt.

Bakade kladdkaka, vart asgod men lite för kladdig. :/ Också åt hela familjen tacos, helt awzum.

Också "förstås" såg jag på melodifestivalen, Swingfly var dom bästa. Fast Pernilla Anderson var också ganska bra, men det kanske jag tycker bara för att hon är gift med Dregen(sångaren i mitt absoluta favoritband: Backyard Babies). Kan faktiskt inte förstå hur dom kan passa så bra ihop, jag menar, dom är ju den exakta motsatsen till varandra. OwO

Aja, ska nu se en film med kladdkaka och cola. Ha en fortsatt trevlig helg guys!


Kommentarer
Postat av: Prebenmarianne

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-11-10 @ 06:17:29
URL: http://prebenmarianne.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0