drygaste dagen känns det som

Hellu. Den här dagen har varit..seg. Och dryg. Typ.

Det var typ över 20- hela dagen. -.- Också var det 2 prov jag hade, ett "riktigt" prov om genetik efter lunch också ett omprov om ögat&örat i slutet av dagen.
Också pratade jag med SYO-n idag. Jag har ju "jagat" henne den senaste tiden pga PRASO-dag(ni vet då man besöker en skola på en linje och är där hela dagen?). Så nu har hon skickat mail till Midgårdskolan och dom kommer skicka mail till mig om vilken dag det kommer gå att jag kommer.

Och på torsdag ska jag på Öppet hus på Midgård(Teater). Samma dag på torsdag kommer jag skippa halva syslöjden(som är sista lektionen)för att fara på Waldorf(estet).
Btw bestämde/sökte jag gymnasieval igår på internet. Valde Waldorf(estet)som första val och midgård som andra val. Också valde jag andra skolor på andra linjer också.
Varför jag valde Waldorf först(för er som undrar)så var det för att på Waldorf har dom ALLA estet-program i en linje, ni vet; Teater, bild, dans, musik osv. Så jeffla awzum ;D Också får man fara utomlands då och då, typ till Ryssland, Norge och ja. :3

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0