allting går inte så jävla bra ändå

Hellu. Sorry för jag inte skrev nåt igår men hade lixom inte tid eller så glömde jag bara bort. Igår hade vi skidor på idrotten, kallt som satan. Sen efter att ha frusits sönder på sista lektionen(NO)pga idrotten så tog jag bussen ner till willys och fick lov att vandra därifrån till obs för att söka praoplats, men tackvare att chefen inte var där den dagen så sa dom att jag "fick komma tillbaks imorrn". Och sen hände inte så mycket mer under dagen.....

Idag hade vi nationella på morgonen, sen var det dött resten av dagen, förutom på sista lektionen(profil)då jag äntligen fick baka mina blåbärskakor. :D Efter skolan hämta pappa upp mig och vi for till obs för att kolla igen om praoplats, men när vi anlände hade chefen redan farit, så jag fick hennes nummer och ska då ringa imorrn runt 8 på morgonen.. Hoppas jag bara kommer ihåg det då för imorrn är det då vi ska lämna in praolapparna(för vi som ska ha prao på elevens val).

Det var väl allt jag hade att säga. Ska nu duscha sen kanske göra läxor. Herå!


Kommentarer
Postat av: carro

sv: hahah eller hur, hoppa upp en tyska klass ;)

2011-02-08 @ 18:13:59
URL: http://gaamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0