julafton!

Hellu. Igår var det julafton :D Yey, min julafton ägde fett mycket.
Vi firade som sagt hos min faster i Skelleftehamn med hon, hennes man, hans mamma, min farmor, mina syskon och mina föräldrar.
Vi såg antagligen Kalle Anka, får man ju inte bara missa. :o Sen åt vi julbord, blir svårt att få bort vikten från det. xd Sen öppnade vi paketen, jag fick en kalenderbok, presentkort på nästan alla affärer i stan, ett USB-minne och mest av allt: kläder. Är mest stolt över det syskonen köpte till mig, en Iron Maiden linne! Är seriöst typ kär i de :3 Den är så jävla cool man måste ju bara älska det! :DD
Efter det for min farmor och min fasters svärmor, och då satt resten av oss uppe till ca halv 3 på natten och spela spel och snackade osv. :3 Vi hade alltså huur trevligt som helst! ^^

några av mina julklappar


Iron Maiden linnet


Iron Maiden linnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0