den stressiga dagen avslutades med julmust

Hellu. Har haft en huuur jobbig(men ändå bra)dag som helst..

Det började med att vi hade sovmorgon till 10.10 imorse, då hade vi trippelbollsturnering i idrottshallen heela dan. Vi hade då 4 minuter basket, 4 minuter innebandy och 4 minuter fotboll på samma match. Vi klådde 8orna och 12orna tror jag, vi förlora mot 9orna och 11orna mötte vi aldrig. Trots det så kom vi till semifinal!! :DD Stolt som faan ;D Tackvare att vi inte gick till finalen då så slutade vi 2, då duschade jag där, sen gick jag till skolan och hade utvecklingsamtal. G i alla ämnen, stolt ;) Sen for jag på Frasses med mami, sen kl 5 for jag till Dragonskolan och repeterade inför julavslutningen som var kl 6.

Ikväll kanske jag ska va med Loppan, hoppas jag inte får löss HAHHA

min outfit på trippelbollsturneringen. dålig bild i know, men bättre än ingenting iaf :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0