1. Berätta om dig själv

Jag heter Elin Kristina Sofie Viklund, jag kallas för Ragnar på bloggen. Jag bor i Umeå där jag bott hela mitt liv, jag bor med mamma och pappa och har 2 syskon som flyttat hemifrån sen länge, båda är äldre, min bror heter Tobias och är 4 år äldre än mig, dvs 20, och min syster som är 6 år äldre än mig, dvs 22. Jag har 9 kusiner. Jag är 16 år och går i 1a året i gymnasiet. Jag läser estetiska på en skola som heter Waldorf. När jag är runt människor jag inte känner är jag nästan plågsamt blyg, men när man lärt känna mig är jag hur galen som helst. Jag har brunt hår och brun/gröna ögon. Jag har gått i teater i 6 år, började när jag var 10 och går fortfarande i det. Annars gillar jag att läsa, lyssna på musik, spela dator, se på tv, vara med kompisar osv. Det jag lyssnar mest på är Backyard Babies. Dom är beest. <3 Jag har varit utomlands 4 gånger, första gången i Turkiet då jag var 4 år, andra gången i Kanarieöarna då jag var 12, tredje gången i Egypten då jag var 14, och fjärde var det här året då jag var i Turkiet, igen. Fast inte på samma ställe som första gången då.

Det var väl allt antar jag xd Heråå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0