Skola om 2 veckor

Hellu. Skolan börjar om 2 veckor nu och jag längtar inte. För er som undrar vilket gymnasium jag kommer börja på kan jag säga att jag kommer gå på Östra Gymnasiet i 1 år för att plugga upp matten, fick ju IG i matte och man måste ju ha G för att kunna på program. Därför kommer jag kanske gå ett halvår eller ett helt år(vet än inte hur länge)på Östra för att plugga upp dom ämnen jag fick IG i vilket är: Matte, Kemi och Fysik. Sen nästa sommar kommer jag få välja igen och då kommer jag få gå på vilken linje och skola jag vill. :D Fast kommer då vara 1 år äldre än dom andra men aja.

Idag ska jag vara med Josefin, vi ska fara till gymmet, sen äta middag, sen ha filmkväll. Kommer bli awesome :D

Tänkte också visa er en bild på några kläder jag köpt på Nolia:





Herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0