och allt känns bara toppen

Hellu. Sry för jag inte skrivit nåt, men skriver nu.

Igår hade vi tyskaprov, gick ganska okidoki faktiskt. Sen hände inte mycket mer, förutom på kvällen då det var teater. :D Vi hann bara repetera 1 scen, lyckat :s

Idag hände "mycket" dock. Vi blev tex klar med fri-period på engelskan, yay. Sen hade vi ingen tyska, YAY. Då drog jag hem och stekte pommes frittes och drack ett glas cola till Smallville, awzum. Lunchen idag var awzum, för då fick vi äppelpaj till efterrätt, AWESOME. :3

Imorgon flyttar min syster in och min brorsa ut. Och med i syrran's "bagage" kommer hennes kissemisse, den är urgullig. :3 Fast fet, haha. Om ni undrar varför min syster ska flytta in så är det personligt. Så det säger jag inte på bloggen.

Nu ska jag se American Pie, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0