Konstiga dagar

Hellu. Idag och igår har inte direkt varit som "vanligt" så att säga..

Igår hade vi fotbollsbrännboll, var nästan som vanlig brännboll fast istället för brännbollsracket och boll hade man fotboll man skulle skjuta iväg. Jag och mitt lag vann inte, men jag ansträngde mig mer än jag i vanliga fall brukar göra på vanlig brännboll vilket faktiskt kändes skönt på nåt vis :3
Efter skolan for jag och resten av familjen till Grubbe och kollade på min brorsas nya lägenhet, den var asball. Sen for vi till MediaMarkt och köpte ny plasma-tv. Den är awesome! Då blir det värsta perfekt för då den 1 juni när Jessica(min syster)flyttar ut igen så har vi den gamla plasma-tvn i hennes rum och har det som data/tv-rum, sen i vardagsrummet har vi den nya. ;)
Igårkväll gick även jag, min syster och mamma ut på en promenad runt halva västra Ersboda. Den promenaden+fotbolls-brännbollen = världens träningsverk dagen efter(idag alltså).

I alla fall, idag kom jag inte försent för första gången på första lektionen sen jag-vet-inte-när. :DDD Stoltheet, öhm, sen på Engelskan var det asroligt för då gjorde vi en asrolig lek som är lite konstig att förklara.. Men det var askul! Också det bästa med dagen är väl att vi slapp hkn sista timmen. :3
Idag for pappa, mina syskon och min brorsas flickvän till Skellefteå och skulle se ishockey, lyllo dom. Jag minns när jag pappa och syskonen var och såg ishockey i Skellefteå för första gången, det var awesome. :3
Också "nyss" var jag och mamma på öppet hus på Dragon och checkade in barn- och fritids programmet. Verkade rätt kul..

Imorrn har vi nationella i Engelska = godsaker. :D Alltså det bästa med nationella är f'n att man då får ta med sig godsaker och käka på medans man gör det. :DD

Ska dra nu, chao!

slänger in en bild på Mini, bara för att hon är så jäkla rolig! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0