inte den vanligaste skoldagen precis

Hellu.

Idag hade vi som sagt Nationella i Engelska hela förmiddagen. Det gick ganska bra, i alla fall första delen då man skulle skriva gick bra, det gick på 1 timme och 15 minuter ungefär, fast jag kom ca 10 minuter försent då men. xd I alla fall, efter det var det rast till kl 10(första passet började 8.10), och då var det hörövning med hela klassen, var dubbelt så svårt än första övningen. Oo Men jag hoppas på bra betyg iaf! ^^
Efter det var det lunch, sen 12.45 hade hela klassen musik. Åh, nästa fredag har vi prov i klassicism(musik). Orkar inte -.-

Ska se en film nu, ha det bra! :3

hittade ingen annan bild, så får bli en bild på Mini när hon låg i min korg i mitt rum xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0