de var ett tag sen

Hellu. Har inte skrivit på år, jag vet. Men aja.

Josefin har varit här för första gången på jätte-jättelänge. Vi såg på Shelter, den sög. Sen gick vi ut och gick mitt i natten. xd Sen såg vi "En häxa i familjen". Klockan blev ca 3 innan vi somnade. Sen dagen efter såg vi Lejonkungen 3 och ett band på när jag och mina syskon var små-pluttar. xd

Annars har jag bara pluggat matte osv. -.- Våran mattelärare är ond som ger oss läxor på lov. -.-

Idag var jag på konsum btw och träffade många människor jag kände igen, tex Sandra och min mattelärare. :s
Wierdo..

Imorrn ska jag till fjällen, awesome. Stannar där i ca 3 dagar.

Herå

bild från somras på Jossan, hennes tvillingsyster Amanda och moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0