äntligen lov

Hellu. Sorry för den dåligaste uppdateringen på den här bloggen's historia..

I onsdags hade vi i alla fall nationella i Engelska, gick rätt bra faktiskt. Vi slapp matten och son för det. :3
Sen hände inte mycket resten av dagen..

I torsdags hände inte mycket, förutom på kvällen då det var teater.. Förresten! Angående teatern: den 15 maj är det uppspel kl 12 och 2 på Hamnmagasinet. För er som vill komma och kolla och jag inte sagt det till asså. ;)

I fredags(igår)såg vi ett program på engelskan som var hur dåligt som helst. Sen på tyskan såg vi klart ett annat program. Efter lunchen var det musikprov, gick rätt ok faktiskt. :3 Också tog jag hem ett svenskaprov som jag fick VG+ på(1 poäng ifrån MVG!! -.-). :D
Efter middan for jag till Teg och var med Josefin. Vi såg en film jag såg med klassen på SOn för nån månad sen = Savage Messiah. För alla som inte sett den borde ni det.

BTW. Igår kollade jag vilket gymnasium jag kom in på, det blev mitt förstahandsval, yaay. :DD
Snart ska jag till Teg och hämta upp en väska jag glömde hos Isaksson igår. :o

Hejdå.

svårt att komma ihåg att man såg ut sådär för sisodär 1 år sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0