Anledning -

Har faktiskt jävligt bra anledningar till varför jag inte bloggat, men de tänker jag inte dra för de som vet är de som behöver veta.
I torsdags var det en engelsk snubbe hos oss som trollade och som drog skämt. Lite kul ändå. (;
I fredags var jag och Jessica hos Emmy och Diana var också där, vi hade det fakkin underbart och skrattade jättemycket !
Igår var jag och Jessica hos Freja och spelade instrument och sjöng och lekte med hennes hund. Jag lekte även punkare, och jag var jäkligt grym på't ! Freja tyckte att jag var så bra så att hon ställde sig och asgarva och slutade spela elgitarr... :(
Idag var jag Jessica och Freja i kyrkan och jag och Jessica var så dumma att vi tog klackskor i en ekande kyrka när vi skulle fram och tända ljus mitt i... Sen gick vi till ica och luktade på ljus och deodoranter och tankrämer, det var väldigt underhållande tyckte jag, och Freja skämdes. JAG KÖPTE KAFFE MED DAIM, MMMM. Det var gott. Sen stack Freja och Jessica och jag hade tråkigt. :3
Imorgon ska alla åttor på Romeo&Julia, så vi har bara en lektion imorgon ^^ Jag och Jessica ska även försöka boka tid så att vi kan skaffa akrylnaglar :D Vi har längtat ett tag men vi har glömt att gå och prata med dom när vi haft tid...
På Tisdag ska vi skriva uppsats om prao:n, kommer gå skit om jag inte sätter mig och skriver en kladd när jag kommer hem..
Snart Påsk. Så underbart, fast konfan tar upp en mycket stor del. Alldeles för stor... Men. Möjligtvis att jag och Jessica sover hos Emmy mellan Torsdag-Fredag och går på gudstjänst i hennes kyrka och sen ska vi kolla på fotboll, hihi ^^ Förhoppningsvis ! Sen åker vi ju till Stockholm, mormor fyller åttio ! :)
Sen stannar vi till Söndag och då åker vi tidigt eftersom vår konfa grupp ska spela påskteater klockan tre. :P

Där har ni den senaste tiden i mitt liv, och en del av framtiden, vi ses när vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0