vi går mot dystare tider..

Tjena mittbena. Idag är det torsdag, ojoj vad kul.

Det börja med att vi då hade debatt på skolan. Var ganska kul faktiskt. xp Sen skulle alla till cafetérian och rösta. Jag rösta på kristdemokraterna för jag tyckte dom har FETT bra anledningar till att bli röstade på. :D Efter det vanliga lektioner resten av dagen(matte, lunch, syslöjd).

Efter skolan stanna jag kvar med Carro och Hanna i ca 1 timme. Dom skulle stanna till halv fem och vänta på Anni som hade sin profiltid till då. Vi ringde massa boden-pojkar. xd Det var typ allt vi gjorde.. Sen några minuter efter halv 4 gick vi och satte oss utanför hkn. Anni har ju hk som profil. xd Sen 5 min efter 4 fick jag lov att gå hem..

Och ikäll är det teater!! :DDDDD Taggar på att få träffa alla igen :> Undra om vi fått nya i vår grupp Oo Hoppas samtidigt inte, men om det är så skulle det vara kul om det var nån/några killar. För att i höstas förra året då vi börja med ny grupp(den vi har nu)så var vi BARA tjejer x] Och var det då fram till vår..

Nu orkar jag inte blogga mer, bloggar säkert mer när jag kommit hem från teatern ikväll. Hare ;)

< Carro - Hannah >


tog på mig Carros skor :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0