Värsta läskigt.

Jag var liksom ute förut, och gick. Och sen helt plötsligt lät det bara KNAAAAK, och sen kunde jag knappt gå på benet för att knäet gjorde så ont :c
Sen liksom. Släpade jag mig hem. Och så hade mamma precis åkt. Och hon kommer inte fören om en timma ;_,
Jaja.

Mellan Fredag-Söndag har jag varit bortrest. c: Kryssning ftw c:
Liksom. Först åkte vi till Göteborg 12, sen checka vi in på båten vid 17, och sen gick den 19.30 :3
Sen tog båtresan 14 timmar, ehe. Men det var det värt :3 Sen var vi i Tyskland under hela lördagen och sen åkte vi med båten hem igen 8'D
Det var.
Awzåm. Mycket. c :
Saknar't redan DDD8<

Tyvärr tog pappa alla bilder och jag kan inte få upp dom på bloggen :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0