Teatern in my <3

Hello. Det blev en myket fin kväll. :>

Var ju på teatern, och det var så sjukt kul och se alla igen :3 Fick veta att det kommit 2 nya tjejer i gruppen, 1 tjej var där idag, sen den andra tjejen får vi väl troligtvis se nästa gång. xd Fast var ändå too bad att det inte kommit några killar. D: Hade inte ens varit några som sökt :/

Men det vi gjorde var...inte så mycket faktiskt. Vi improviserade, körde övningar och sånt. x)

Och imorrn är det skoljoggen! :o+ har vi nåt prov på tyskan tror jag..elr nåt sånt var det. Men på skoljoggen vettejafan om jag ska springa elr gå.. Får väl se. x)

Nu ska jag gå och ta mig en alvedon och sen sova. Ha det fint!

snebildN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0