Soft söndag

Hej vänner. Idag har det varit Söndag, vilket betyder att det är skola imorrn, fuck. >_<

Idag har jag bara..varit.xd For till Mio med päronen och kolla på ny fotölj tackvare att våran nuvarande gick sönder i våras..

Sen baka jag kladdkaka. :D För att nästa helg fyller min bror 19 :D Grattis :>
Satan vad mina syskon blir gamm Oo Snart när min brorsa flyttat hemifrån blir jag ju "ensambarnet" :D

Ikväll var jag ute med Selma och Carro. Det var väl kul elr nåt. xp
Vi gjorde inte så mycket, snacka, "flumma" och..prata..?

Aja, nu sitter jag och äter äppelpaj och nördar Spotify. Min Spotify var HELT fucked up hela feb-fredags då syrran fixa den så jag ÄNTLIGEN kan lyssna igen. ;o Vad som var problemet vet jag faktiskt inte, den ville inte starta bara. :<

Men hare bra!

min kladdkaka :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0