Regn påverkar ens tristress

Hellu. Idag är det Fredag, fifan så skönt med heeelg! :'D

Idag var det ju provet på politiken efter lunch.. Gick bra faktiskt. Hoppas jag får mer än G :3

Öhm, sen efter skolan for jag hem och duscha en snabbis innan jag, pappa och brursan drog till lassa och hälsa på Morfar. Det var ganska..kul xd Sen hämta mamma några meter bort med bilN. Sen hem nån timme innan vi for på stan. Först drog vi till en resturang vi inte hitta nånstans att sitta på där vi även träffa på syrran :> Vi drog sen vidare till Kina-resturangen där vi hitta platser på direkten och slutligen åt. Och jag lovar, det var SJUKT gott. :'D Men fick ont i magen, tror jag åt lite för mycket..:s

Aja, efter vi var där skjutsa vi hem Syrran till hennes lya på Grubbe. Och nuuu sitter jag här och planerar bio imorrn med favorit-Jossan! :3 Vi ska se Tusen gånger starkare. Läste ju ut boken den här veckan tror jag. Och jag lovar, boken är SJUKT bra! Hoppas filmen också är de xd Fast det brukar oftast va att boken är bäst,..

Anywaay, dagen blev lyckad, om man bortser det eviga regnet..


Kommentarer
Postat av: Felizia

So-provet var svårt tyckte jag :P

2010-09-24 @ 22:02:50
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0