Ont i hela kroppen, toppen?

Hej alla. Skolan idag var typ kul xd Tack mah friendz som gjorde den great. Ändå rätt skönt att vi alltid börjar kl 10. :D

Fast.. idag var det dock skolfoto. Glömde bort det i helgen, fail <_< På matten sa han(mattelärarN)att det är prov imorrn, man taggar ju?! Inte.. Nämen, hoppas det går bra xd Kan nog det mesta, men måste ändå plugga ikväll >_<

En annan grej var att idag var det näst sista orienteringen! :DD Och vi hitta sista kontrollis idag, ye :> Fast då på Onsdag elr Torsdag ska vi på Nydala och orientera, taggar inte D: Kommer säkert komma vilse xd
Menmen, då idag gick jag, Sandra, Evve och Viktor ett gäng, fast det som tur var var att det inte gick som förra gången, om ni minns..? xD Det som iaf var askul var att vi fördröjde tiden med Sanning eller Konka. Var rätt kul faktiskt..

Men över till klassfotot: Det gick..bra? Fast hade ju som sagt glömt att det var D: Så jag fick väl rätta till håret på nåt vis osv. Hoppas det blir fint, annars vettejafan vad jag gör x)

Förresten ringde faktiskt min mamma till klippoteket på Ersboda om klippning. Ska klippa min lugg, känner den börjar bli för lång och fail och AOEJFSDC D:

Angående rubriken så har jag fet huvudvärk+mage, lovely?

BTW! Vet att dethär kommer sent, men angående videoblogg så kan jag inte göra en. För att jag har ju inte youtube, och lär ta ett fettigt tag innan jag skaffar. Om det nu inte går att göra på annat sätt..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0