Nya mobilen in my <3

Helluu. Idag var jag i skolan. Gick väl ok. Först Eng, sen Tyska, sen Sv, lunch, sen Musik då vi gick igenom hela förra årets "saker" vi gjorde. Sen gjorde vi annat fun :P Och till sist rådstid..

Det är ändå ganska läskigt, för våran So/Sv lärare gick ju i samma klass som min mamma .__.

Aja, Evve har iaf fått tandställning nu, så jeffla söt hon blev!! :DDD

Men iaf, när jag kom hem "fick" jag ny mobil ;D En Samsung touch :p Den är asm :3 Då kommer min brorsa få min "gamla".

Ikväll ska jag bara nörda filmer för det tycker jag verkar fett soft.

Som ni märker har jag börjat med "stycken" nu. Då slipper ni bli "förvirrade" eller vad man ska säga. xp

Hare! :)

nån random bild min pappa tog med min nya mobil som jag kände för att visa
- bara för att visa my love to coca :DD <3


ignonera mig
men så ser nya mobben ut ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0