Nu är det lördagsmys hoppas föräldrarna stör..

Hellu. Idag är det Lördag, fifan se skönt. :'D
Har nu gjort klart svenska-läxan nu så är nu klar med fri-perioden, ye. :>

Ikäll kanske jag ska vara med Carro, om inte hon kanske jag istället ska vara med Jossi?
Får se :3

Men har inte så mycket mer att säga så slänger in en lista, vet att det är tråkigaste ever en bloggare kan göra.
Men det orkar jag inte bry mig så mycket om nu, så ha en trevlig lördag alla!

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[] kär
[] glad
[] trött
[] vild
[x] lugn
[] nervös
[/] uttråkad
[] irriterad
[] ledsen
[] besviken
[] arg
[] Sjuk
[] stressad
[] förvirrad
[] sårad
[] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: jossan, sofia, carro, vissa fauner <.< :3
Någon som du längtar efter: SOFIA
Något som du längtar efter: jul? :'D
Någon som du hatar: inte hatar precis..:o
Vem kramade du senast: minns inte, säkert nån ur teatern
Vem kysste du senast: minns int
Vem ringde dej senast: mamma
Vem ringde du senast: tina
Har du några kärleksproblem: nja
Har du ätit något idag: ja
Har du gråtit idag: ne
Har du skrattat idag: ne ._.


JAG:
Är singel: jao
Saknar någon just nu: joru
Är rädd för att bli övergiven: öhm..
Svär ofta: jofan ;D
Sjunger i duschen: ibland <.<
Morgonperson: HAHA, den dan jag blir det har jag blonderat håret!(passar inte i blont?)
Är kär i kärleken: nja
Skrattar åt mina egna skämt: ibland xd
Vill ha barn: kanske <.<
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: bara det blir bra :o

HAR DU:
Glasögon/linser: no
Piercingar: no
Syskon: ja
Pojk/flickvän: no
Jobb: skola?
För många vänner: man kan inte ha för många ;D
Rymt hemifrån någon gång: no
Färgat håret: tonat?
Bra självförtroende: hell no
Sagt "jag älskar dig" till någon: jaop
Varit kär: nja
Dumpat någon: på sätt och vis ja
Brutit ett ben någon gång: nope
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: tror det..
Somnat gråtande: nej


BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ja
Ha ångest: ja :(
Drömma mardrömmar: ja <.<
Klä dig i svart: ja xd
Hata folk: nja
Lita på folk: litar på mina vänner?

SISTA PERSONEN SOM:
Du delade en dricka med: minns inte <.<
Du fick sms från: emil xd
Du snackade med på msn: sofia :D


jag för exakt ett årsen imorrn :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0