Läx-plåga..

Jomen tjena. Denna dag var väl som den var.. Kvart över 8 imorse for jag, brorsa och pappa till sjukhuset och tog spruta. Fick veta att sprutan inte alls kommer hålla sig i 10 år..utan 25! :D Så när jag är 40 i guess,..så får jag fara och vacca mig igen. <: Sen efter det for jag hem, fixa mig, for iväg till skola. Egentligen har ju vi som har profil imorrn(som jag tex) sovmorgon på måndagar till 10, så förlora ju sov-tid. D: Men whatever, första lektionen var SO. Vi har börjat om politik där, och då är det massa grupper som har 1 parti var antar jag? Jag, Anna och Fredrik håller på med Center. Egentligen vet jag inte vilket parti jag håller mig till.. Men jag faila ändå, för tanken var att varje person i klassen skulle till stan under helgen och samla lappar om sitt parti, men jag orka aldrig. xD Eller asså jag hade ingen och gå med, och jag vill aaaldrig gå på stan själv, då kan jag bli utstirrad+kanske det är lite piiinsamt? D: Men tillbax till skolan. Jag har nu i läxa i SO om politik, inte ok. Efter det var det Matte. Vi fick läxa där med. -.- Sen lunch, sen Idrott. Då faila jag gryyyymt mycket. Men aja, iaf ett minne för livet att jag sprang runt hela skolan+ängarna i säkert 20 min, sen kom en kille ur klassen och sa att alla sprang eljuspåret(stavning?!), FAIL. Aja, då fick jag springa hälften, sen göra några stretch-stuff osvosv. Innan jag fick duscha, lovely. Sen NO då jag försöökte fatta av ren sluthet. .___. Sen slut.. Har nu gjort engelska+tyska läxan. Försökte göra matteläxan man fattar ffs inget så nån i familjen får hjälpa mig sen. .-. (< gubbe uppochner) Men nu ska jag sluta blogga och göra SOläxan också.. asså ja, ni hör ju hur dom plågar?? Vet att det kanske finns dom som har värre skolor menmen..

i skogen kände jag för att fota lite :]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0