Knut tyckte iaf det här var kÜl

För er som känner mig vet att jag missbrukar ordet Inavel nästan för mycket. xD Men kan inte hjälpa det..
Iaf, för nån minut sen hade jag världs-bäst humor med Knut på msn då jag skrev det som kommer under. Hoppas ni också tycker det är humor, annars får ni skylla er själva eller nåt xD. Och för er som inte vet vad Inavel/incest är: Fråga inte, annars kommer ni bara få mardrömmar..

Hur märker man att en katt är inavlad?:
Dom har skitskum päls och biga-fejs

Hur märker man att en bebis är inavlad?:
Den har onormalt "uppblåst" ansikte

Hur märker man att en människa är inavlad?:
Den är cp eller bara allmänt sär

Hur märker man att nån är en incest-kåt-jävel?:
Den är fucked up i huvudet

äkta jävla inavel:

Kommentarer
Postat av: ;d

Kan ni inte prova göra videoinlägg nån gång?:p

2010-09-02 @ 19:35:03
Postat av: Ragnar

Det vet man aldrig xd

2010-09-02 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0