Känner mig som levande död

Hello. :p

Centralen igår var ASM! Var så sjukt kul och träffa alla konfauner igen :D Lärde även känna nya vilket var kuul. Vi gjorde olika lekar(Geopardy, rita gissa spring x2)som var helt askul. xd På "rita gissa spring" vann mitt lag båda gångerna, sen på andra leken vann alla 3 Oo Vi fikade också, mums! Det börja ca 7 och for hem 10..asm xp

Idag var det skola dock. Inte ok. Sov ju nästan inget ikv så var lite halvt död..

På hemkunskapen baka vi bullar medans andra gruppen av våran grupp gjorde nåt annat... Jag var med dom som gjorde bullar och faila rejält(vi skulle göra enskilt), för när jag hedde i mjölk+smöret(spadet elr wtf det hette/heter)så var det för hett. Så jästen dog ju.. och så gjorde degen. Så när jag tog ut dom ur ugnen var dom HELT oätbara :< Men Sandra och Viktor var så wunderbara som sen bjöd mig på deras bullar :DDDDDDD

Aja, måste också få berätta om idrotten då vi hade orientering as usual. :< Iaf, då gick jag, Viktor, Evve och Sandra ett gäng. Vi hitta först 3an och 5an, men sen när vi skulle försöka hitta 5an tog det åååår! :o Så när vi väl hittat den så var det typ 10 min kvar på lektionen, och att gå tillbax till skolan tog ca en halvtimme, fail >< Och självaste lektionen sluta ju 15.40, jag kom hem 16.30. För när vi väl var tillbax till skolan så var ingen jävel kvar D: Speciellt inte idrottslärarn(haha, tänk om hon var ute och leta efter oss xD).. Och varför det tog så lång tid alltihop var för att Sandra var/är sjuk(men ändå i skolan?), och Evve har sin "period"(tjejer vet vad jag menar..)

Det lär iaf bli ett minne för livet i guess, om min sandra evve och viktors orientering den 22/7 - 10 :D

Nog om det, det blev därför inget gym heller idag, var ju för slut när jag kom hem ><

Imorrn är det i alla fall teater, let's tagga på det :DD

viktors bulle jag bara fick lov och fota xd


sandra kände för att bli lite ninja på svenskan, särigt O_o


skogN var för fin för att slippa bli fotad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0