J'vla skitväder -.-

Hej allihopa! Idag är det regn, it sucks. D: Men sitter nu och nördar wunderbara Negative! :D För dom som inte kan tyska och är lite underlärda och inte vet vad "wunderbar" betyder så är det då på Tyska och betyder underbar på svenska. Så för er som inte vet vet nu då. xd Whatever, dagen idag har varit toppen iaf, om man då bortser regnet..xd

Det börja med att vi fick sluta efter lunch på skolan, då hade vi bara matte, so och hk. I våras hade vi prov om tvätt i 8an, fick veta idag att jag måste göra omprov igen. -.- Känns inte helt ok..

Aja, sen for jag hem och duscha, sen for hela högen av mah familey till sjukhuset och hälsa på morfar. Innan for vi på OK och jag fick korv+cola till lunch, kan kanske förklara min hunger nu..

Mm, sen for jag, brorsan och hans kompis Erik till gymmet och gymma. Prova nya saker idag, kändes helt ok. :P Förutom då att Erik plåga mig när jag skulle cykla.. xd

Men asså jag lovar att jag kommer ha världens träningsverk imorrn! Kommer typ resa mig upp ur sängen sen falla ihop igen. >< Så till alla som går i min klass: bli inte förvånade om jag inte är i skolan imorrn för då är det säkert pga träningsverk. xD



I'm hurt and so wounded, it's gonna tear my soul apart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0