Jomen tjena

Hihi hello. Klockan är över 10 och jag ska snart förbereda mig för sovning. :> Glömde ta kort på dom, sorry! D: Men iaf hade vi Svenska efter rasten då jag blogga. :] Sen brännboll till gympa, again. Det var iaf på nåt sätt roligare nu för nu körde några andra nåt annat random spel på gympan medans vi andra körde brännboll då. .__. Aja, efter idrotten for jag hem och duscha, sen ba chilla. :D Haha, nämen jag såg klart Fångarna på fortet idag, de var ju final. :> Tycker det ändå är fett kul och se på det, helst när dom är i cellerna eller liknande. :DD Btw så har dom nu gjort om vårat schema heelt nästan. .__. Det är typ jobbigt ändå :< Men det är väl pga olika -problem-.. men ni får ha det så bra, ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0