Helt sjukt så jag får huvudvärk

Idag är det Tisdag.. helt ok för min del. Började med NO, sen Eng, sen arbetspass, So, lunch, No igen, och tillslut profil då vi gjorde Scons och blåbärs/choklad-muffins. Fast gillar inte scons så Tina fick ta min :> Schemat för vad vi ska göra hädanefter på hkn på profil-tiden verkar helt asm. ;D Men annars har brursan hjälpt mig med matten idag, också har jag sett på film för det tyckte jag verkade fett mysigt. Också har jag väl gjort annat också i guess.. liv jag har asså, i know. :D Angående rubriken så har jag för dom som undrar vardaglig huvudvärk numera. Varför vet jag helt seriöst inte, men det är sjukt många som är sjuka nu också så det kan ju ha en anledning till det också, i guess..



Btw taggar jag fredag nu då det är återträff med ALLA konfisar i Tavelsjö. :'D Yeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0