har man inget att göra på lång rast? = blogg!

Hellu there. Sitter i datorrummet med Sandra och Viktor, dom spelar nåt random spel xp Idag börja vi med matte, sen hade vi So, efter det hk, då baka vi hamburgebröd, vi skulle baka 6 stycken personligen, sen när vi var klar skulle vi lämna 1 åt infrysning. Tar kort på mina 5 jag tog hem när jag kommer hem och visar på blogg, lovar! Hoppas dom blir goda också :) Fast på Son loova jag Leo att jag skulle vara snäll mot honom resten av 9an, men vet inte om jag tänker hålla det om han inte ska va snäll och -sära- på mig på tex HKn(jag, fredrik och leo delar på ett kök) :< Aja, nog om det xD Efter hkn hade vi lunch, ew. Och nu sitter jag här med Sandra och Viktor som sagt. :) Bloggar mer när jag kommer hem(visar då även upp mina hamburgerbröd-mästerverk), hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0