För det är mysigt

Hej allihopa. Idag är det tisdag, uuh.

Skolan idag var faktiskt bra, No, Eng, Arbetspass, heklass So, Lunch, helklass So igen, profil - hk. Varför vi körde heklass So x2 var för att vi hade redovisningar på politik. Jag och Fredrik fick redovisa Centern idag, inte ok. Fast Anna var sjuk och hon gick ju i våran grupp så hon får väl fixa sin redovisning nån annan gång. Men det gick i alla fall bra. :P

På hkn sen baka vi först kakor, sen skulle vi göra nån sorts "dessert" till dom. Man fick dekorera dom hur man ville. Och jag blev så fotosugen då så jag tog maaassa kort:

Min :>


Nåns som jag tyckte verka sjukt fin så jag fotade :3


Tinas var SJUKT fin :o


sandras var oxå fin :3


nästan allas på våran fina "parad" :D


Sen när jag kom hem blev jag "baksugen" så jag bakade chokladbollar, fett värt. :D
Fast hade nästan inget havregryn kvar så fick ta resten av av receptet SJUKT lite -.-
Såå att ta kort på dom dög inget till för snart är dom ändå uppätna på bara 1 dag tror jag xd

BTW, fick Kp idag <3 :3 I lalala love it OwO

Men take care ;)

Kommentarer
Postat av: Tina torenius

tack :3 din va oxå fin :D

2010-09-15 @ 19:36:38
URL: http://tinatorenius.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0