Faktiskt toppen på ett sätt

Helluwbow. :3
Centralen igår ägde féssst! :'D Vissa blev lite "chockade" eller vad man ska säga över att jag tog med mig Jossi. xd Men hon tyckte det var awzum! :3 Vi fikade som vanligt, delades in i 3 grupper och bakade, min grupp gjorde chokladbollar xd Jag och Jossan körde biljard också, också for vi ner till lekrummet och flumma xd Sen hade vi kvällsandakt, och efter den skulle alla fika. Förutom jag, Jossan och Towe pga mina föräldrar som var där ute med bilen och vänta på mig xd Vi skjutsa asså hem Towe också..
Tagga nästa vecka! Då kanske Jossan ska följa med igen. :DD Men då ska jag försöka övertala mina föräldrar att dom får vänta längre <.<

Men idag var det i alla fall prov i matte, gick bra faktiskt. Hoppas jag får över G xd
Sen So, ointressant.
Sen på HKN gjorde vi som förra veckan fast "ändrade" så vi som baka bullar förra gången nu fick se på tv om pengar och sen hålla på med papper..nice? Men sen kom dom som gjorde bullar och bjöd på bullar :3 Jag åt typ..7 tror jag? Kändes i magen efteråt..
Sen efter lunchen Svenska,.. ointressant.
Sen på idrotten blev det däremot intressant för då for alla ner på Nydala och orienterade! Gick bra faktiskt,..
Jag gick med Maja, hon är iaf pro på karta ^^ Vi hitta alla kontroller, yey!
Sen efter det var dagen sluut,.. fifan va skönt det sen var att fara hem och duscha xD

Imorrn är det Torsdag iaf som innebär = Teater! :DDD Tagga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0