Chilla for life ;)

Ehhe, random rubrik. Jag är ledsen för jag inte orka blogga igår, men då nörda jag filmer typ ;D Och var hyper med Knut ihhi. Igår var även jag, min brorsa och pappa över till Morfar. Han har blivit lite värre än förut :/ Öhm, sen idag baka jag muffins som "revansch" för sist så blev dom brända så vi fick lov att slänga dom. -.- Men idag blev dom bra! :D Helt mummsiga *stolt* :3 Nyss kom grannen även förbi och gav oss tårta för vi hade gått ut med deras hund Zelda dom senaste 2 veckorna tror jag :s Jag var ju med första veckan, sen när skolan börja fick mest pappa sköta jobbet :D Och imorrn ska jag och min bror fara in och ta spruta för att för ett halvår sen for vi ju till Egypten, och då fick vi lov att ta 2 sprutor före, sen nu ett halvår efter ta ytterligare 1 så vi har ett skydd ca 10 år framåt om vi skulle fara utomlands nå mer under dom åren, fettigt! :D Btw så tror jag jag nog är förälskad i min nya mobil nu, den är asm! Fast okioki, ska inte skryta, men den är faktiskt helt wunderbar :o Aja, ses

mina muffins :3


tårta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0