Besta lördan evah

Tjudiloo. Idag var det beesta lördan evah typ ;D

Kl 5 fick jag skjuts ner till stan och träffa upp Josse. Vi skulle se Tusen gånger starkare ;3 Köpte även presentkort till brorsan som fyller 19 imorrn(idag? xd). ^^ Filmen var faktiskt braa, men boken äger den ändå. ;P

Sen efter bion fick jag DIREKT skjuts av mami till Rebbe. Andra gången nu av alla filmkvällar jag kommit först. ;P
Sen kom andra xd Rebbes orm är SJUKT mysig btw!! :o Aja, när dom flesta kommit börja vi se Fucking Åmål. Den var typ..bra? xd Inte som jag förväntat mig menmen.. Under den filmen kom resten med. :3 Öhm, sen börja vi prata om filmer osv.. Sen for några.. Sen när bara jag, Ebborna, Kajsa, Diana och Rebbe var kvar börja vi snacka "tjejsnack" elr nåt x3 Sen for Ebbubski.. Då for vi in på Rebbes rum och körde först "Jag har aldrig". Och sen "Sanning Eller Konka" som vi körde med resten av kvällen innan alla for hem ;P Var iaf SJUKT rolig kväll. Går inte att beskriva faktiskt x3

rebbes orm var asmysig som sagt :]






Godnatt allihopa! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0