Besta fredan evah

Jag, Hannah, Nisse och Carro for ut och cykla runt. Vi plinga först på Nicke men han var inte hemma. Så vi cykla runt på massa random-ställen och flumma innnan vi for till Selma och undra om hon ville hänka ut. Och de ville hon :p Såå vi cykla till busshållplatsen snett mittemot mitt hus över vägen och undra över vad vi skulle göra.. Det sluta med att vi hamna på min gård och tjafsa om gungorna som några småbarn och bara var allmänt hyper ^^ Vi hade förslag om att chilla på mitt rum men det blev inge av. Tillslut for vi till konsum och köpte dricka och chips. Sen for Hannah och Nisse :/ Så jag, Carro och Selma for hem till Selma och slappa i timmar. :P Vi lyssna på musik, tog pics, flumma, snacka, åt chips, blev höga på läsk osv. xd Sen runt 11 for jag och Carro.. Men det var en sjukt asm dag!! Bildeer:

på busshållplatsen, < Hannah - Selma >


Carro


mah shoes


hemma hos Selma. Carro nörda dator hela tiden xd


stekar-Selma ;]


stekar-Carro ;]


retarded-Carro :s


vi steker oss. < Selma - Carro - Jag >


Selma och Carro


ego D:


Selma när hon är hyper..


vårat mys+carros hand


Carro xd




fick bara lov (AAA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0